Baharın müjdeleyicisi olarak kabul edilen Hıdırellez, Yıldırım’ın tarihi dokusuna sahip Temenyeri Parkı’nda düzenlenen etkinliklerle kutlandı.
Birlik ve Beraberlik Ateşi Yakıldı
Karaağaç Mahallesi’nde gerçekleştirilen şenlikte, kadim gelenekler bir kez daha hayat buldu. Etkinliğe katılarak vatandaşların sevgi seliyle karşılanan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçe sakinleriyle yakından ilgilenerek bayram coşkusuna ortak oldu.
Şenliğin en heyecan verici anı ise geleneksel Hıdırellez ateşinin yakılması oldu. Başkan Oktay Yılmaz ve Yıldırımlılar, bolluk, bereket ve sağlık dilekleriyle dev ateşin üzerinden atlayarak baharın gelişini kutladılar.
Müzik ve Eğlence Doruğa Ulaştı
Hıdırellez ruhunun doyasıya yaşandığı şenlik alanında kurulan sahnede konser programları düzenlendi. Hareketli ezgilere eşlik eden vatandaşlar, gönüllerince eğlenirken; Başkan Oktay Yılmaz da oyun havalarında vatandaşlara eşlik ederek samimi görüntüler sergiledi.
Başkan Oktay Yılmaz: "Umutların Tazelendiği Özel Bir Gün"
Kültürel mirası yaşatmanın önemine değinen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Hıdırellez, kadim kültürümüzün en önemli geleneklerindendir. Sadece baharın gelişi değil; umutların tazelendiği, dostlukların pekiştiği ve toplumsal dayanışmanın güçlendiği çok özel bir gündür. Bolluk ve bereketin simgesi olan bu güzel bayramın tüm hemşehrilerime sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.”


