BURSA HABERLERİ:
Yıldırım'da Bayram Sonrası Dev Hijyen Seferberliği: Başkan Oktay Yılmaz'ın Talimatıyla Kurban Alanları Sabunlu Suyla Yıkandı, İlaçlandı!

Yıldırım’da Kurban Bayramı Sonrası Büyük Hijyen Harekâtı: Başkan Oktay Yılmaz Ekipleri Sahaya Sürdü, Alanlar Dezenfekte Edildi!

Bursa’nın en yoğun nüfuslu ve köklü yerleşim merkezlerinden Yıldırım’da, Kurban Bayramı ibadetlerinin ardından halk sağlığını güvence altına almak ve yaz sıcaklarında salgın hastalık riskini sıfırlamak amacıyla 1 Haziran 2026 tarihi itibarıyla dev bir dezenfeksiyon operasyonu başlatıldı. Yıldırım Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde kurulan tüm kurban satış ve kesim alanlarında biriken hayvansal atıkları anında bertaraf ederek bölgeleri ilaçlı ve sabunlu sularla köpük köpük yıkadı. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’ın sahadan yönettiği bu temizlik seferberliği sayesinde kirlilik ve kötü koku salgına dönüşmeden engellendi.

Kurban Atıkları Koku Yapmadan Jet Hızıyla Temizlendi

Yıldırım genelinde bayramın ilk gününden itibaren alarm durumuna geçen temizlik ekipleri, kurban pazar yerleri ile kesim noktalarında çevre kirliliği oluşmaması için aralıksız bir döngüyle çalıştı.

Yaz mevsiminin getirdiği sıcak hava dalgasıyla birleşen organik atıkların mahalle aralarında koku ve mikrop yaymasını önlemek adına, atık toplama araçları sahada mekik dokudu. Toplanan kurbanlık atıklarının ardından tüm kesim meydanları ve pazar alanları yüksek basınçlı arazözlerle yıkanarak arındırıldı. Sabunlu sularla yapılan bu detaylı yıkama işleminin ardından alanlar özel solüsyonlarla dezenfekte edilerek kısa sürede yeniden Yıldırım halkının günlük sosyal kullanımına hazır hale getirildi.

Başkan Oktay Yılmaz: "Yaşanabilir Bir Yıldırım İçin 7/24 Görev Başındaydık"

Kurban Bayramı tedbirlerinin eksiksiz uygulanmasıyla ilçede hiçbir aksama yaşanmadığını belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, belediyenin kurumsal gücünü ve lojistik kabiliyetini halk sağlığı için seferber ettiklerini vurguladı. Başkan Yılmaz yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"Hemşehrilerimizin Kurban Bayramı’nı huzurlu, güvenli ve en önemlisi de sağlıklı bir ortamda geçirebilmesi için tüm birimlerimizle bayram boyunca sahada özveriyle ter döktük. Yıldırımlı komşularımız, aldığımız sıkı tedbirler ve hijyen standartları sayesinde ibadetlerini hiçbir sorun yaşamadan, temiz ortamlarda eda etti.

Bayramın ilk anından itibaren kurban satış ve kesim alanlarında jet hızıyla temizlik ve dezenfeksiyon çalışması başlattık. Halk sağlığını tehlikeye atacak, sineklenme veya çevre kirliliğine yol açacak tek bir duruma dahi fırsat vermedik. Yıldırım Belediyesi olarak, yılın her günü temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir şehir hedefiyle kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz."

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Yazar Recep m-Meşe'nin yeni romanı Evrensele...
Yazar Recep Meşe’nin üzerinde 15 yıl çalıştığı yeni romanı “Evrensele Yolculuk” Özlü Kitap tarafından...

Haberi Oku