Ankara Yolu’ndaki yeni belediye binasında gerçekleşen görüşmede, Bursa’daki yatırımlar ve sanayicilerin sıkıntılarına dair konular gündeme geldi. Recep Altepe, Bursa’nın 136 yıl sonra ilk kez bu dönemde belediye binasına kavuştuğunu söyledi. 50 bin metrekarelik alana konuşlandırılan binada her şeyin en kalitelisini kullandıklarını ve çok ucuza mal ettiklerini belirten Altepe, “Bursa’da belediye binası yoktu ve yapmak bize nasip oldu. Büyükşehir’in tüm birimlerini burada topladık. Daha nitelikli ve hızlı hizmet etme, Bursa’yı bir eksikliğinden daha kurtarma yolunda güçlü bir adım atmış olduk. İnşallah buradaki hizmetlerimiz hayırlara vesile olur.” dedi.
Sanayicilerden Recep Altepe'ye Ziyaret!
Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi (DOSAB) Başkanı Ferudun Kahraman, DOSABSİAD Başkanı Hasan Moral ve yönetim kurulu üyeleri, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe’yi ziyaret etti.


