İki gün boyunca yüksek tempoda geçen organizasyonda, genç raketler şampiyonluk kupasını kaldırabilmek için tüm hünerlerini sergiledi. Turnuva sonunda dereceye giren başarılı sporcular, düzenlenen görkemli bir törenle kupa ve madalyalarına kavuştu.
Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu’nda İki Gün Süren Dev Turnuva
Osmangazi Belediyesi’nin gençleri spor çatısı altında birleştirmek ve bayram coşkusunu hareketli bir yaşamla taçlandırmak amacıyla düzenlediği turnuvaya ilgi büyüktü. Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu’nun ev sahipliği yaptığı organizasyonun operasyonel detayları ve katılım istatistikleri şu şekilde yansıdı:
-
Geniş Katılım: Bursa genelinden 14-29 yaş arası 48 erkek ve 16 kız sporcu olmak üzere toplamda 64 genç raket organizasyonda hazır bulundu.
-
Zorlu Fikstür: 18 Mayıs’ta büyük bir heyecanla başlayan eleme turlarının ardından, şampiyonlar 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın kutlandığı gün oynanan final karşılaşmalarıyla netleşti.
-
Ödül Kürsüsü: Kızlar ve erkekler kategorilerinde eleme turlarını başarıyla geçerek ilk dörde girmeyi başaran sporcular podyuma çıkarak ödüllerini aldı.
"Amacımız Sporla Gelişen ve Sporla Büyüyen Bir Osmangazi"
19 Mayıs haftasının ruhuna yakışır dinamizmde birçok sportif faaliyet yürüttüklerini belirten Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, ödül töreninde yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
“Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu’muzda iki gün boyunca çok güzel bir enerjiye şahit olduk. 18 Mayıs’ta startını verdiğimiz eleme maçlarımızı, 19 Mayıs’ın bayram gururuyla gerçekleştirdiğimiz büyük finallerle tamamladık. Bayram haftası boyunca Osmangazi'nin dört bir yanında gençlerimize yönelik sayısız etkinlik gerçekleştirdik; masa tenisi turnuvamız da bu zincirin en değerli halkalarından biri oldu.
Sporcularımıza ve bizlere bu geniş olanakları sağlayan Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a ve tüm belediye yöneticilerimize şükranlarımı sunuyorum. Gençlerimiz için projelerimiz sadece bayram haftasıyla sınırlı kalmayacak; yaz sezonu boyunca etkinliklerimiz aralıksız sürecek. Tüm hedefimiz, sporla gelişen, sporla büyüyen ve dinamik bir Osmangazi inşa etmek.”
Konuşmaların ardından kürsüye davet edilen kızlar ve erkekler kategorisinin şampiyonlarına kupa, madalya ve başarı sertifikaları Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar tarafından takdim edildi. Turnuva, genç sporcuların dostluk kareleri ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle son buldu.


