Bursa’daki genç yeteneklerin yoğun katılımıyla start alan tenis turnuvası, bayram ruhunu sporun birleştirici gücüyle harmanlıyor.
16 Farklı Kulüpten 48 Raket Centilmence Yarışıyor
Ertuğrul Sağlam Spor Tesisleri’nin ev sahipliği yaptığı “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Tenis Turnuvası”, Bursa genelindeki 16 farklı tenis kulübünü bir araya getirdi.
Turnuvada 15-20 yaş arası 34 erkek ve 14 kız olmak üzere toplam 48 genç sporcu şampiyonluk kupasını kaldırmak için korta çıktı. Eleme usulüyle gerçekleştirilen organizasyonda, 16-17 Mayıs tarihlerinde oynanan zorlu eleme maçlarının ardından heyecan doruğa ulaştı.
Büyük Final ve Ödül Töreni 19 Mayıs’ta
Turnuva boyunca teknik becerilerini sergileyen genç raketler, aynı zamanda fair-play ve centilmenlik ruhunun en güzel örneklerini sergiliyor. Üç gün sürecek olan bu tempolu müsabakaların ardından kategorilerinde ilk dörde giren (birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü) başarılı sporcular, kupa ve madalyalarına 19 Mayıs’ta düzenlenecek görkemli bir törenle kavuşacak.
"Osmangazi'de Bu Yıl Bir İlki Gerçekleştiriyoruz"
Turnuvanın teknik detayları ve amacı hakkında bilgilendirmelerde bulunan Osmangazi Belediyesi Tenis Branşı Koordinatörü Nazif Cesur, organizasyona dair şunları söyledi:
“Osmangazi Belediyesi olarak bu yıl ilk kez 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Tenis Turnuvası düzenlemenin gururunu yaşıyoruz. Bursa genelinden gelen 48 genç sporcumuz, 3 gün boyunca kortta kazanmak için centilmence ter dökecek. Eleme usulüyle ilerleyen bu turnuvanın sonunda dereceye giren sporcularımıza hak ettikleri kupalarını tam da bayram gününde, 19 Mayıs’ta takdim edeceğiz.”
Bursa'nın profesyonel kortlarında mücadele etme fırsatı bulan genç sporcular ise böylesine anlamlı bir turnuvada yer almaktan ve 19 Mayıs coşkusunu sporla yaşamaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade ederek Osmangazi Belediyesi'ne teşekkür etti.


