BURSA HABERLERİ:
Bursa'dan Suriye'ye İlaç!

 Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, komşu dost Suriye’de savaşın tüm şiddetiyle devam ettiğini söyledi. Kışın çetin şartlarının yanında bombaların halkın üzerine yağmaya devam ettiğini, oradaki Müslüman katliamının sürdüğünü belirten Başkan Altepe, Bursa’nın dost ve kardeş olduğunu göstermek için her ortamda gayret sarf ettiklerini bildirdi. Bursa’dan temel ihtiyaçları belirlemek için Suriye’ye ekiplerin gittiğini, cepheleri gezip son bilgilerin alındığını ve en önemli ihtiyacın ilaç olduğu yönünde görüş birliğine varıldığını belirten Başkan Altepe, bu kapsamda Bursa’da kampanya başlattıklarını hatırlattı. Bursa’dan giden ekiplerin verdiği raporlar doğrultusunda oradaki cerrahi müdahalelerde büyük sıkıntı çekildiğini, ilaç bulmakta zorlanıldığını bildiklerini kaydeden Başkan Altepe, “Özellikle narkozda büyük sıkıntılar var. Maalesef ağrı kesici pek bulunamıyor. Bu konuda bizim yardımımıza muhtaçlar.” diye konuştu.

Anahtar Kelimeler
Bursadan-suriyeye-ilaç
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir Büyükşehir...
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba’yı Halk...

Haberi Oku