Başkan Yılmaz, ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmak üzere kurban vekaletini Türk Kızılay’a vererek bağış kampanyasına destek oldu.
Yıldırım’da Kızılay ile İyilik Köprüsü
Türk Kızılay Yıldırım Şube Başkanı Halil Atalay ve yönetim kurulu üyelerini makamında ağırlayan Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Kızılay’ın her yıl geleneksel olarak düzenlediği vekaletle kurban kesim kampanyasına katıldı. Bağış makbuzunu imzalayarak Kızılay yetkililerine teslim eden Yılmaz, bayram bereketinin paylaşarak çoğalacağını vurguladı.
"Dayanışmanın En Güzel Örneği"
Kurban ibadetinin sadece dini bir vecibe değil, aynı zamanda sosyal bir yardımlaşma köprüsü olduğunu ifade eden Başkan Oktay Yılmaz, Türk Kızılay’ın hem yurt içinde hem de dünya genelindeki mazlum coğrafyalarda yürüttüğü çalışmaları takdirle karşıladığını belirtti.
Başkan Yılmaz, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Kurban Bayramı, manevi duyguların en üst seviyeye çıktığı, birlik ve beraberliğin perçinlendiği müstesna zamanlardandır. Toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu ibadetle, yardımlaşma geleneğimizi Türk Kızılay aracılığıyla sürdürüyoruz. İhtiyaç sahiplerine ulaşmanın ve iyiliği çoğaltmanın huzurunu yaşıyoruz. Türk Kızılay teşkilatına özverili çalışmaları için teşekkür ediyor, her türlü desteği vermeye devam edeceğimizi ifade ediyorum.”
Kızılay’dan Başkan Yılmaz’a Teşekkür
Türk Kızılay Yıldırım Şube Başkanı Halil Atalay ise Yıldırım Belediyesi’nin her zaman yanlarında olduklarını belirterek, Başkan Oktay Yılmaz’a hem bağışı hem de kurumsal destekleri için teşekkürlerini iletti. Bağışlanan kurbanların, İslami usullere uygun olarak kesilerek dünyanın dört bir yanındaki ihtiyaç sahiplerine ulaştırılacağı kaydedildi.


